GLAMI
Módní vyhledávač s výběrem z tisíců e-shopů

Jak velký je trh s módou? Naše odpověď vždy byla "dostatečně". Móda je největší e-commerce kategorií, navíc stále rychle roste. Věděli jsme, že pokud vybudujeme místo, které pro zákazníky bude vstupní bránou na cestě za módní inspirací, jeho vliv bude obrovský. Tato teze se potvrzuje v každé zemi, kde GLAMI začne fungovat - vždy se rychle stane důležitým zdrojem zákazníků pro lokální i globální e-shopy s módou.

Mimochodem, trh s módou má celosvětově hodnotu 3 biliony dolarů a přechod do onlinu je aktuálně jednou ze zásadních výzev pro většinu velkých značek.

GLAMI v číslech

200
mil. Euro
tržby zprostředkované e-shopům ve 2019
15
zemí
kde Glami působí
2,5
tisíce
partnerských obchodů
10
miliónů
nabízených produktů

Cílem GLAMI je pomoci zákazníkům, aby si jednoduše vybrali módní kousek, se kterým budou opravdu spokojení. Zní to triviálně, přitom je to docela těžký úkol. Do nekonečné nabídky oblečení neustále přibývají nové a nové značky, oblečení se přesouvá do onlinu a nákupy ze zahraničí jsou čím dál běžnější.

Aby byl nákup módy přes internet příjemným zážitkem, a ne frustrující zkušeností, je potřeba celý proces zákazníkovi maximálně zjednodušit. GLAMI má přehled o milionech kusů oblečení napříč e-shopy, zákazníkovi ale nabídne jen takové kousky, které přesně odpovídají jeho vkusu a potřebám. Ať už jde o velikost, střih, materiál nebo etické požadavky. 

S tím, jak se zdokonaluje umělá inteligence a strojové učení, rostou i možnosti pro GLAMI. To díky špičkovým technologiím může přidávat nové a nové země, kde působí, ukazovat svým zákazníkům čím dál více produktů a zároveň s tím zůstat pro každého z nich personalizované. Technologickou výzvou pro další roky je především další zapojení technik strojového učení a rozšíření týmu v oblasti visual AI a rankingu, úzce profilovaných pro módní odvětví.

GLAMI vede Tomáš Hodboď, který se už při budování Heureky naučil, jak nad obrovským množstvím agregovaných dat postavit perfektní zákaznickou zkušenost. Pestrý mezinárodní tým GLAMI najdete v moderních pražských kancelářích

Módní trendy se neustále mění. Značky přicházejí a zase mizí, mladí lidé objevují nové styly, někdy se pro ně vrací do minulosti. GLAMI je tu od toho, aby pomohlo vyprávět tyhle příběhy, ale současně zůstalo neutrální a nesoudilo.

Tomáš Hodboď
CEO GLAMI a partner Mitonu
GLAMI
Chceme dát každé značce její hlas
a možnost najít nové zákazníky.

Kdo se o projekt GLAMI za Miton stará

Jak šel čas s GLAMI

1. 6. 2013
V Liberci napsán první kus zdrojového kódu GLAMI
1. 6. 2013
V Liberci napsán první kus zdrojového kódu GLAMI
1. 10. 2013
Oficiální spuštění GLAMI
1. 10. 2013
Oficiální spuštění GLAMI
2018
100% meziroční růst, 80 mil. Euro tržeb pro partnerské e-shopy, první TV kampaň
2018
100% meziroční růst, 80 mil. Euro tržeb pro partnerské e-shopy, první TV kampaň
2019
Plán na 200 mil. Euro zprostředkovaných tržeb
2019
Plán na 200 mil. Euro zprostředkovaných tržeb
?
?
...
Nahrávám...

Jak a proč jsme celou firmu přesunuli na pět dní do Afriky

Tomáš Hodboď
Forbes.cz 29. 4. 2019
Glami
Tomáš Hodboď

Může si firma o více než 50 lidech dovolit změnit rutinní pracovní místo a se všemi zaměstnanci se na několik dní přesunout do jiné země? Aniž by jim navíc bylo dopředu řečeno, kam se letí? A nebude výsledkem paralýza byznysu? To na vlastní kůži zjišťovali v českém vyhledávači módy Glami. Šéf Glami Tomáš Hodboď pro Forbes.cz sepsal, jak to dopadlo.