Home decor, marketplace, Direct2Consumer, vlastní výroba s unikátní technologií. Polský Displate ve svém business modelu kombinuje všechny tyto prvky a k tomu přidává globální působnost. Na letošních plánových 60 mil. dolarů tržeb budou mít největší podíl zákazníci z USA. To všechno jsou důvody, proč jsme se do Displate rozhodli investovat. Jde současně o naši další investici do “nakupování očima”.
Displate je výrobce kovových “plakátů”, tzv. displatů. Ty jsou unikátní v několika ohledech. Zaprvé si je Displate sám vyrábí s použitím několika vlastních patentů. Na zeď se upevňují díky speciálním magnetům.
Zadruhé jde o originální designy, které na marketplace umisťují jednotliví nezávislí umělci z celého světa. Zákazník si vybere design a Displate se postará o výrobu dekorace a doručení, umělci pak vyplatí provizi. Dalším zdrojem designů jsou licence od takových jmen jako Marvel nebo Star Wars.
Na Displate nabízí své designy přes 35 tisíc nezávislých umělců z 86 zemí, celkově si zákazníci mohou vybírat z téměř 800 tisíc designů. Za každý prodaný displate je díky spolupráci s nadací Trees for the Future zasazen 1 strom - aktuální stav je 12 miliónů vysazených stromů.
Home decor, marketplace, Direct2Consumer, vlastní výroba s unikátní technologií. Polský Displate ve svém business modelu kombinuje všechny tyto prvky a k tomu přidává globální působnost. Na letošních plánových 20 mil. dolarů tržeb budou mít největší podíl zákazníci z USA. To všechno jsou důvody, proč jsme se do Displate rozhodli investovat.