Michala Gregorová
Má smysl dělat firemní podcast? K čemu všemu může být dobrý a jakou poslouchanost můžete čekat? S Danem Tržilem, tvůrcem oblíbených podcastů Na vlně podnikání a Proti proudu, jsem si povídala jak o podcastové scéně, tak i čistě prakticky. Kde vzít moderátora? Jakou koupit techniku a kde natáčet? Jaký zvolit hosting? Pojďte do toho taky :)
Obsah epizody
00:41 Je tu prostor pro další firemní podcasty?
01:29 K čemu všemu může být firemní podcast dobrý?
06:00 Co odlišuje poslouchané firemní podcasty od těch neposlouchaných?
08:07 Jaké čísla může firma očekávat, když začne dělat svůj podcast?
10:54 Na jaká čísla se jako tvůrce díváš?
12:04 Kdybys měl říct jeden firemní podcast, který rád posloucháš, který by to byl?
13:49 Když se firma rozhodne, že začne dělat svůj podcast, co je podle tebe nejtěžší?
15:44 Jaký formát doporučuješ pro firemní podcasty?
19:00 Měl by firemní podcast moderovat někdo zevnitř?
20:38 Jaká délka je podle tebe ideální?
21:21 Kde natáčet? V jakém prostoru?
22:48 Technika
25:11 Mám hotovou první epizodu. Kam ji umístit? Hosting.
29:26 Marketing: Na co nesmím zapomenout, když dávám do světa nový podcast v Česku?
Odkazy na zdroje zmíněné v rozhovoru
Danovy podcasty
Doporučené firemní podcasty
Doporučené nefiremní podcasty
Zdroje k technice
Hosting
Sdílet článek
Startupový trh práce prošel za poslední dva roky velkými změnami. Na jejich hodnocení jsme se ptali Filipa Mikschika, zakladatele StartupJobs. Jeho portál už do firem přivedl přes 700 tisíc kandidátů. Řeč byla i o projektu Smart Market Report, který ukazuje velikost a potenciál celého startupového sektoru.
Při svém vstupu na trhu vzbudila Elonga dost pozornosti. Startup během měsíce vyprodal sklad a aktuálně se na zařízení čeká 1-2 měsíce.
Jaký bude rok 2024 v kryptu? Tým našeho web3 fondu Miton C je optimistický, a navíc se rozrůstá. Posiluje o Filipa Širokého, který přichází na pozici Research Partner.