Firemní podcast prakticky: Rady od Dana Tržila

Michala Gregorová, Miton

Michala Gregorová

9. 10. 2020
Podcast

Má smysl dělat firemní podcast? K čemu všemu může být dobrý a jakou poslouchanost můžete čekat? S Danem Tržilem, tvůrcem oblíbených podcastů Na vlně podnikání a Proti proudu, jsem si povídala jak o podcastové scéně, tak i čistě prakticky. Kde vzít moderátora? Jakou koupit techniku a kde natáčet? Jaký zvolit hosting? Pojďte do toho taky :)

Cinkátko s Danem Tržilem

 

Obsah epizody

00:41 Je tu prostor pro další firemní podcasty?
01:29 K čemu všemu může být firemní podcast dobrý?
06:00 Co odlišuje poslouchané firemní podcasty od těch neposlouchaných?
08:07 Jaké čísla může firma očekávat, když začne dělat svůj podcast?
10:54 Na jaká čísla se jako tvůrce díváš?
12:04 Kdybys měl říct jeden firemní podcast, který rád posloucháš, který by to byl?
13:49 Když se firma rozhodne, že začne dělat svůj podcast, co je podle tebe nejtěžší?
15:44 Jaký formát doporučuješ pro firemní podcasty?
19:00 Měl by firemní podcast moderovat někdo zevnitř?
20:38 Jaká délka je podle tebe ideální?
21:21 Kde natáčet? V jakém prostoru?
22:48 Technika
25:11 Mám hotovou první epizodu. Kam ji umístit? Hosting.
29:26 Marketing: Na co nesmím zapomenout, když dávám do světa nový podcast v Česku?

Odkazy na zdroje zmíněné v rozhovoru

Danovy podcasty

Doporučené firemní podcasty

Doporučené nefiremní podcasty

Zdroje k technice

Hosting

Bonus: Podrobné statistiky ke všem epizodám Cinkátka

Přehrajete také na:
Chci se přihlásit k Miton newsletteru

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat