Biano
Vyhledávač nábytku s výběrem ze stovek e-shopů

Nábytek online nabízejí stovky obchodů. Výběr toho pravého kousku do domácnosti je však pro zákazníka často zkušeností, kterou nechce opakovat a raději příště vyrazí do kamenného obchodu. Biano se tento problém snaží vyřešit.

Biano v číslech

50 mil.
Euro
tržby zprostředkované e-shopům ve 2019
100%
YoY růst
4 roky v řadě
1200
partnerských obchodů
4
miliony
nabízených produktů

Na Bianu si může zákazník pohodlně vybrat napříč jednotlivými obchody, podle parametrů, které jsou pro něj důležité. Díky moderním technologiím je možné vyřešit nákupní výzvy typu “Kde bych mohl sehnat podobnou pohovku, jako měli v hotelu na dovolené?”, “Chtěla bych postel, která bude pohodlná pro mě i mého psa.” či “Moje koupelna potřebuje změnu, kde najdu inspiraci, jak to udělat?”

Naše strategie, jak vyrůst, je jednoduchá. Chceme být tím nejlepším místem, když hledáte nábytek nebo doplňky do bytu. Jak? Přes excelentní produkt, který spojuje práci s daty a nejmodernější technologie.

Michael Zelinka
CEO
Biano
Zjednodušujeme lidem cestu k útulnému domovu přesně podle jejich vkusu.

Kdo se o projekt Biano za Miton stará

Jak šel čas s Biano

2015
Založení Biano.cz
2015
Založení Biano.cz
2016
Expanze do Holandska a na Slovensko
2016
Expanze do Holandska a na Slovensko
2018
Expanze do Rumunska a Brazílie
2018
Expanze do Rumunska a Brazílie
2019
Více než 100% meziroční růst
2019
Více než 100% meziroční růst
?
?

Biano case study: Jak dotáhnout klíčový IT projekt

Michal Zelinka
Tyinternety 4. 8. 2019
Biano

Kdo neřeší nedostatek (drahé) IT kapacity, ať hodí kamenem. Biano problém vyřešilo vysláním IT týmu do krkonošských lesů.