Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

2B Mrštíkova
Liberec, Liberec Region, 460 07
Czech Republic

8802miton-liberec-manez.jpg

Novinky

Biano.cz startuje naostro s Janem Davídkem v čele

M J

Liberec, 15. prosince 2015 – Biano.cz, web s inspirací pro bydlení, startuje s vylepšeným designem svůj ostrý provoz. V testovacím období projekt nabral rychlé tempo růstu, jeho návštěvnost se nyní pohybuje ve stovkách tisíc uživatelů měsíčně. Ředitelem projektu je Jan Davídek, který se v listopadu stal také jednatelem Biana.

V Bianu Miton vlastní 87,5 %. Zbylý díl firmy patří společnosti Online story holding, který většinově vlastní Jan Davídek.  

Češi podle údajů Českého statistického úřadu jen za bytové vybavení a zařízení domácností ročně utratí desítky miliard korun. Biano.cz je po Bonami.cz, které v roce 2016 cílí na tržby 300 milionů korun a chce výrazně rozšířit sortiment nábytku, dalším projektem Mitonu, který na bydlení sází. 

Díky spolupráci se stovkami designerů, kteří na Biano.cz prezentují své projekty, najdou uživatelé na webu více než 50 000 inspirativních interiérů.  Ty jsou pro lepší přehlednost pečlivě roztříděné do kategorií. Uživatelé si mohou procházet inspirace a pokud je zaujme práce konkrétních designerů, mohou je přímo oslovit.
 
Kromě designérů spolupracuje Biano.cz s desítkami e-shopů, které na Bianu prezentují více než 100 000 produktů. Ty, které uživatele například v konkrétním interiéru zaujmou, je možné rovnou zakoupit v partnerských e-shopech.

Při zařizování vlastního bydlení jsem si uvědomil, jak těžké je vyhledat na internetu opravdu kvalitní a reálné inspirace k novému bydlení a následně ty správné odborníky na realizaci. Na českém internetu doposud chyběla kvalitně zpracovaná kategorie bydlení, a to chceme změnit. Biano.cz stavíme tak, aby bylo pro naše uživatele prvním místem na internetu, kam jdou, pokud chtějí renovovat dům nebo byt, zařídit si konkrétní pokoj, nebo si jenom koupit pěknou dekoraci.
— Jan Davídek, ředitel Biano.cz

Jan Davídek se stal ředitelem Biano.cz poté, co v létě E-Commerce Holdingu prodal svůj podíl v eshopu Prodeti.cz. V minulosti řídil jiný projekt Mitonu, Hotel.cz. Předtím byl spolumajitelem společnosti Media Factory Czech Republic.  

Tisková zpráva ke stažení (PDF) 

Kontakt pro média:
Mirek Čepický
mirek@im-pr.cz
775011288

GoOut.cz získal investici od Mitonu

M J

Praha 3. prosince 2015 – Investiční skupina Miton vstoupila do kulturní platformy GoOut.czSpolečnost byla založena v 2013. V současné době GoOut.cz každý měsíc pomůže najít kulturní akce desítkám tisíc lidí. Spolu s Mitonem do projektu vstupuje i investiční společnost Enern.

GoOut_Vojta_Otevrel_a_Vojta_Knyttl.jpg

GoOut.cz funguje v Praze, Brně, Ostravě a také v Plzni, kde se stal oficiální kulturní platformou města. Každý den na tento web přijde více než 15 tisíc fanoušků. Ti si mohou vybrat z více než čtyř tisíc aktivních a denně aktualizovaných kulturních akcí od zhruba 1 300 pořadatelů. Ve své databázi má GoOut.cz také přes 14 tisíc profilů hudebních interpretů. Počet vstupenek, které si lidé přes portál každý měsíc kupují, neustále roste. Od začátku letošního roku jich bylo celkem přes čtvrt milionu a jen za říjen téměř 50 tisíc.

Mezi nejvýznamnější partnery GoOut.cz patří Lucerna Music Bar, Roxy, Palác Akropolis, MeetFactory, hudební produkce Fource a D Smack U, Rock For People, Galerie hlavního města Prahy, Galerie Rudolfinum, Jatka 78 a řada dalších. Pořadatelé dávají přednost GoOutu především pro jeho oblibu mezi uživateli a pro jeho pokročilý a zároveň přívětivý systém. Významnými partnery jsou také módní řetězec H&M, Radio 1 a Student Agency, která zobrazuje nabídky GoOut.cz ve vlacích RegioJet.

Cílem GoOutu je být ultimátní kulturní platformou nejen v České Republice, ale i v dalších zemích. Věříme, že informováním veřejnosti o kulturním dění můžeme přispět ke zvýšení zájmu o kulturu. GoOut profilujeme primárně jako službu lidem, ne jako klasickou společnost na prodej vstupenek.
— říká Vojta Otevřel, jeden z tvůrců GoOut.cz.

GoOut.cz je další firmou v současném portfoliu Mitonu. Mezi největší projekty pocházející od této investiční skupiny patří Slevomat.cz, Bonami.cz, Glami.cz, Rohlik.cz či Skrz.cz. Mezi nejznámější již prodané projekty Mitonu patří Heureka.cz nebo Damejidlo.cz. Aspoň jednu ze služeb, které Miton za uplynulých 15 let spustil nebo spoluvlastní, už každý měsíc využívá sedm z deseti Čechů, kteří jsou na internetu.

Zakládajícími partnery Mitonu jsou Michal Jirák, Tomáš Matějček, Ondřej Raška a Milan Zemánek. V roce 2013 skupinu rozšířil Tomáš Hodboď, který s Mitonem spolupracoval na projektu Heureka.cz, a v roce 2015 se ke skupině přidal Václav Štrupl, který s Mitonem spustil Bonami.cz.

Tisková zpráva (DOC) ke stažení

Kontakt pro média
Mirek Čepický
mirek@im-pr.cz
775011288

Miton a Křišťálová Lupa 2015

M J

Předávání Křišťálové Lupy proběhlo letos naposledy pod taktovkou Jána Simkaniče a Tomáše Hanáka. Mezi sponzory se objevil také Skrz.cz, který překvapil všechny přítomné (jednoho více než ostatní) příjemnou odměnou. Během show prošpikované zábavnými klipy bylo oceněno i pár projektů, na kterých jsme měli tu čest se podílet.

V kategorii E-commerce Inspirace obsadilo Glami.cz 3. místo

Heureka.cz obhájila v kategorii Internetové obchodování

Nikita risk engine od Twista se umístil na 3. míste v Data-driven projektech

Rolik.cz obsadil 5. příčku v ceně popularity

2. místo v kategorii projekt roku obsadil Rohlik.cz

Gratulujeme oceněným projektům a děkujeme všem týmům, které se podílejí na vytváření těchto skvělých služeb.

dsc_2020klauniNahled-small.jpg