Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

2B Mrštíkova
Liberec, Liberec Region, 460 07
Czech Republic

8802miton-liberec-manez.jpg

Novinky

Novým finančním ředitelem Mitonu je Vladimír Janouš

Pavla Koláčková

Praha 11.4. 2018 - Finance investiční skupiny Miton od dubna řídí nový CFO Vladimír Janouš. Nahrazuje Martina Řezáče, který po vzájemné dohodě v této pozici v prosinci minulého roku skončil. Vladimír Janouš do Mitonu přichází z mezinárodní poradenské společnosti KPMG, kde se 15 let věnoval auditu, management consultingu, fúzím a akvizicím.

"Jsem moc rád, že Vláďa přijal naši nabídku a může tak pokračovat v dobré práci, kterou zde započal Martin Řezáč. Vláďa do Mitonu skvěle zapadá, znám ho velmi dobře a vím, že se na něj můžu spolehnout. Koneckonců, seděli jsme spolu v lavici na střední i vysoké škole," říká David Špinar, CEO Mitonu.

Náplň práce CFO Mitonu je velmi pestrá a pro Miton i jeho firmy důležitá. Pojí v sobě finanční management celé struktury Miton holdingu, posuzování nových investičních příležitostí, ale také pomoc jednotlivým firmám v portfoliu s finančním managementem, business plány a reportingem. Zvláště těm menším, které ve svých týmech vlastní finanční manažery ještě nemají. Vladimír Janouš na současné pozici využije zejména zkušenosti s řízením projektů v oblasti financování, tvorby podnikatelských plánů a posuzování investic.

„Moc si vážím příležitosti pracovat pro Miton. Je to pro mě velká změna po řadě let v korporaci. Už první dny ukázaly, že se tu například řada věcí rozhoduje mnohem rychleji, což mi vyhovuje,“ říká Vladimír Janouš.  

Firemním financím se Vladimír Janouš věnuje celou svou kariéru a tento obor také vystudoval na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je mu 39 let a má dvě děti.

O investiční skupině Miton

Aspoň jednu ze služeb, které Miton za uplynulých 17 let spustil nebo spoluvlastní, každý měsíc využívá už sedm z deseti Čechů, kteří jsou na internetu. Do portfolia této investiční skupiny patří například Bonami, Glami, Rohlik, Biano, Driveto, GoOut a řada zahraničních sester těchto značek například v Německu, Polsku, Francii, Španělsku, Itálii nebo na Slovensku. Mezi nejznámější již prodané projekty Mitonu patří Slevomat.cz, Heureka.cz nebo Damejidlo.cz.

 

Novým šéfem Biano se stává Michal Zelinka

Lucie Winklerová

Marketplace s nábytkem a bytovými doplňky Biano mění více než dva a půl roku po svém startu šéfa. Na pozici CEO nově nastupuje Michal Zelinka. Bianu se věnoval více než rok z pozice Associate jako člen centrálního týmu Mitonu, kterým zůstává i nadále. Na pozici CEO Biana střídá Jana Davídka, který Biano vedl od jeho vzniku a pomohl mu expandovat i na tři zahraniční trhy. Davídek se přesouvá do dozorčí rady společnosti, zůstává také jejím akcionářem a plánuje se více věnovat rodině.

Biano aktuálně nabízí více než 4 miliony produktů od více než 1 200 obchodníků ve čtyřech zemích. Na Biano.cz službu využívají zákazníci z České republiky, přes Biano.sk ve Slovensku, Biano.nl v Holandsku a Biano.ro v Rumunsku. Každý měsíc se přes Biano uskuteční desetitisíce nákupů nábytku a dekorací do domácnosti.

Michal Zelinka do investiční skupiny Miton, do jejíhož portfolia Biano patří, přišel v roce 2016 ze společnosti Google. Z její dublinské pobočky pečoval o největší inzerenty v oblasti e-commerce z českého a slovenského trhu. Předtím absolvoval University of Manchester.

“Prvně bych chtěl moc poděkovat Honzovi za super práci, skvělou akceleraci firmy v loňském roce a úplně chápu jeho rozhodnutí a touhu trávit víc času s rodinou. Jsem moc rád, že jsme se dohodli s Michalem na nástupnictví a s ohledem na naši ambici expandovat do zahraničí se zúročí jeho zkušenosti s mezinárodním marketingem. Přejeme mu v jeho nové roli hodně štěstí,” říká Tomáš Matějček, zakládající partner skupiny Miton.

„V poslední době jsme výrazně rozšířili vývojářský tým Biana, zefektivnili marketing a plánujeme dále růst. S tím souvisí i to, že hledáme další talenty do týmu. Mohou se s námi podílet  na další expanzi i mimo Evropu,“ říká Michal Zelinka.

Biano je aktuálně jednou z nejrychleji rostoucích služeb v portfoliu investiční skupiny Miton. Do portfolia této investiční skupiny patří aktuálně Bonami, Glami, Rohlik, Driveto, GoOut a řada zahraničních sester těchto značek například v Německu, Polsku, Francii, Španělsku, Itálii nebo na Slovensku. Mezi nejznámější již prodané projekty Mitonu patří Heureka.cz, Damejidlo.cz nebo Slevomat.cz. Aspoň jednu ze služeb, které Miton za uplynulých 17 let spustil nebo spoluvlastní, každý měsíc využívá už sedm z deseti Čechů, kteří jsou na internetu.

 

Pavel Vopařil se přidává k Mitonu

Lucie Winklerová

Investiční skupinu Miton posílil od nového roku Pavel Vopařil. Z pozice s označením Venture Partner se v rámci portfolia Mitonu bude starat o rozvoj dvou jeho firem, Bonami a Lavito International, do kterých zároveň vstupuje jako investor.

Pavel Vopařil má mnohaleté zkušenosti jak z online prostředí, tak z poradenského byznysu.  Dříve působil například ve vedení vydavatelství Economia, portálu Centrum.cz či ve společnosti McKinsey. Věnoval se také poradenství při fúzích a akvizicích. Do Mitonu se přidává poté, co během loňského roku vedl prodej Slevomatu do rukou britské skupiny Secret Escapes, což byl největší exit v historii Mitonu. 

“Prodej Slevomatu pro mě byl skvělou profesní zkušeností a také možností poznat, že v Mitonu jsou velké příležitosti a bezvadní lidé, se kterými bych chtěl dál pracovat. Miton za svou více než sedmnáctiletou historii několikrát dokázal od nuly vybudovat velmi úspěšné internetové firmy. Jsem moc rád, že se na jeho budoucím rozvoji mohu podílet,” říká Pavel Vopařil.

 Lavito International aktuálně operuje v Polsku a Turecku. Bonami, online obchod s nábytkem a doplňky pro domácnost, nyní působí už na čtyřech evropských trzích a chystá se dále expandovat. Těmto firmám bude Pavel Vopařil pomáhat ve strategických záležitostech a v klíčových rozvojových otázkách. Zároveň bude úzce spolupracovat a podporovat CEO obou společností.

Věřím, že Pavel ve spolupráci s CEO Bonami, Davidem Šiškou, dál posílí úspěšný vývoj a rychlý růst firmy. Příchod Pavla do našeho týmu je dalším krokem ve snaze Mitonu přivádět do svého středu velké talenty a zvětšovat tak nejen vlastní expertízu, ale i rozšiřovat kapacity pro rozvoj projektů. Díky nástupu Pavla budu mít více času soustředit se na hledání nových příležitostí a posilování pozic celé skupiny v zahraničí, kde už nyní máme zhruba polovinu našich aktivit a obratu,” říká Václav Štrupl, partner Mitonu a zakladatel Bonami.

O investiční skupině Miton

Aspoň jednu ze služeb, které Miton za uplynulých 17 let spustil nebo spoluvlastní, každý měsíc využívá už sedm z deseti Čechů, kteří jsou na internetu. Do portfolia této investiční skupiny patří například Bonami, Glami, Rohlik, Biano, Driveto, GoOut a řada zahraničních sester těchto značek například v Německu, Polsku, Francii, Španělsku, Itálii nebo na Slovensku. Mezi nejznámější již prodané projekty Mitonu patří Heureka.cz, Damejidlo.cz nebo Slevomat.cz.